کارگردان فیلم سینمایی «دست ناپیدا» از حضور ۳۵۰ بازیگر زن خوزستانی در این فیلم خبر داد و گفت: در مرحله پیش تولید هستیم و ان‌شاالله همین ماه فیلمبرداری کار آغاز خواهد شد.

فیلم «دست ناپیدا» با الهام از کتاب‌هایی، چون «حوض خون» و «چایخانه» که هر دو فضای زنانه و دفاع مقدسی دارد، ساخته می‌شود، اما به صورت اقتباسی نیست بلکه طرح و قصه اصلی فیلم توسط خانم شاه حسینی نگارش یافته است. فضای کلی فیلم درباره تلاش و مجاهدت زنانی است که پشت خطوط جنگی و جبهه‌ها به کمک رزمنده‌های جبهه‌ها می‌شتافتند.

 به گفته انسیه شاه حسینی کارگردان این فیلم، عمده بازیگرانی که در دست ناپیدا ایفای نقش می‌کنند خوزستانی هستند و به جز چند نفر محدود بازیگر مرد، مابقی زنان خوزستانی هستند که در آن ایفای نقش خواهند کرد. در این فیلم به این دلیل بازیگران از بین زنان خوزستانی انتخاب شده‌اند که در واقع نقش خود را قرار است بازی کنند.

 کارگردان دست ناپید پیشتر به ایرنا گفته بود که این فیلم در خوزستان و شهر اهواز در حاشیه رودخانه کارون فیلمبرداری می‌شود. فیلم، اثری جذاب و روایت زندگی زنانی است که زمان جنگ در کارون لباس می شستند.

«دفاع مقدس مساله شخصی انسیه شاه‌حسینی است». او این را گفته و تاکید کرده در سال‌های جنگ چیزهایی در شرایط آن سال‌ها دیدم و انسان‌هایی را شاهد بودم که پشت خاکریزها به پیغمبری رسیده بودند. آنچه دیده‌ام را باید بازگو کنم و اگر آن اتفاق‌ها و انسان‌ها و شرایط سال‌های دفاع مقدس را به تصویر نکشم گناه کرده‌ام.

کارگردانی یک زن از زبان زنان