تیزر جدید بخش «فیلمِ‌ما» چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار با گفتارهایی از نفیسه سادات موسوی، محمد انصاری، علی‌رضا دبیر، مهران رجبی، حبیب احمدزاده، محمدمهدی سیار، سرباز روح‌الله رضوی و حجت‌الاسلام پناهیان با محوریت «روایت همبستگی با مردم فلسطین» منتشر شد.

کشور ما نیازمند یک «نهضت تولید محتوای مردمی» در جهت حمایت از  مردمان مقتدر و مظلوم فلسطینی است؛ مخصوصا در این روزها و پس از عملیات «طوفان‌الاقصی» که فلسطینیان شاهد سخت‌ترین حملات از سوی رژیم صهیونیستی هستند. «فلسطینِ‌ما»، حرکتی است که نوجوانان می‌توانند با شرکت در آن، همراهی ملت ایران در حمایت از مردم مقتدر و مظلوم غزه را انعکاس داده و همچنین جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم‌سازند.

شما می‌توانید با دوربین تصویربرداری خانگی یا گوشی ‌همراه، از سوژه‌های اطراف خود فیلم بگیرید و حمایت خود از مردم ستم دیده فلسطین را در 9 محور روایت کُنش‌های امت اسلامی در حمایت از مردم فلسطین، قصه گویی برای کودکان فلسطین، قصه گویی تاریخ و ماجرای فلسطین برای کودکان ایرانی، شعرخوانی و دکلمه خوانی درباره حماسه مقاومت مردم فلسطین، تجسم جهان بدون اسرائیل، رجزخوانی در برابر اشغالگران، پیام دانش‌آموزان ایرانی به مردم غزه، گزارش خبری روز آزادی قدس و شرح قاب، به اشتراک بگذارند.

مهلت ارسال آثار: 10 آذر‌ماه 1402

نحوه تهیه فیلم:

با یک موبایل یا دوربین فیلم بگیرید. سعی کنید ویدئویی که ارسال می‌کنید قصه داشته باشد. یعنی از ابتدا تا پایان ویدیو، بتوان نتیجه‌ای گرفت. زمان فیلم حداکثر 5 دقیقه باشد.

دوربین را به‌صورت صاف و تراز نگه دارید و بدون توجیه منطقی، از نماهای کج و غیرمتعارف استفاده نکنید.

دقت کنید که تصویر سوژه اصلی، حتماً واضح (فوکوس) بوده و تار نباشد.

جهت تسهیل فرآیند تولید اثر، جزوه فیلمسازی آسان در اختیار علاقمندان به صورت پیوست قرار می‌گیرد.

راه‌های ارتباط با دبیرخانه و ارسال آثار:

– پیام‌رسان شاد و سایر پیام‌رسان‌های ایرانی(بله، ایتا و روبیکا)

– نشانی: تهران، بلوار کشاورز، خیابان ۱۶ آذر، پلاک ۶۰، حسینیه هنر، کد پستی: ۱۴۱۷۹۷۳۶۵۱

– تلفن دبیرخانه: ۰۲۱۴۲۷۹۵۳۰۰

– تارنمای جشنواره و مرجع اطلاع رسانی‌ها : AmmarFilm.ir

– نام کاربری در پیامرسان شاد، بله، ایتا و روبیکا: FilmeMa13@